Verta žinoti

  1. Už ridos klastojimą Vokietijoje numatoma baudžiamoji atsakomybė, tad ridos klastojimai ten būna ypač reti.
  2. Vokietijoje privaloma vietinė “TüV” (techninė) apžiūra, kuri gerokai skiriasi nuo Lietuviškosios, reikalaujanti labai gero automobilio techninio stovio, nepraleidžianti jokių nesertifikuotų techinių modifikacijų bei aplinkos apsaugos dokumentų.
  3. Sulyg kiekvienais metais automobilio išlaikymas tampa vis brangesnis, o vakarų Europoje ši tema tampa vis opesnė ir automobilių techninis aptaravimas yra labai brangus. Tai yra viena iš priežasčių kodel automobilius pardavinėja jau gerokai prieš ateinant šiam laikotarpiui už gerą kainą.
  4. Vokietijoje yra gerokai mažesnės tendencijos “davaryti” automobilį, o tada jį parduoti.
  5. Daug automobilių perkama “nuomos-lizingo” būdu, tad jie pardavinėjami vien todėl, kad pasibaigė terminas ir reikia jį parduoti.
  6. Visi automobiliai, registruoti Vokietijoje, turi serviso aptarnavimo knygeles, kurios yra vedamos nuo pat pirmosios registracijos datos. Knygutėje nurodomas kilometražas, kas ir kur buvo tvarkoma ir kokios dalys buvo keičiamos. Pardavėjai, kurie jos neparodo – slepia defektus.
  7. Net jei automobilis yra sutvarkytas po avarijos ir pardavinėjamas, tai atliktų darbų kokybė yra gerokai aukštesnio lygio nei Lietuvoje ir remotui naudojamos tik originalios dalys.